Úřední hodiny:
pondělí 8:00 - 12:00, 13:00 - 15:00
středa: 8:00 - 12:00, 14:00 - 17:00

obec Sádek

Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
TERMÍNY SVOZU ODPADU
27
TERMÍNY SVOZU ODPADU
28
TERMÍNY SVOZU ODPADU
29
TERMÍNY SVOZU ODPADU
30
TERMÍNY SVOZU ODPADU
31
TERMÍNY SVOZU ODPADU
1
TERMÍNY SVOZU ODPADU
2
TERMÍNY SVOZU ODPADU
3
TERMÍNY SVOZU ODPADU
4
TERMÍNY SVOZU ODPADU
5
TERMÍNY SVOZU ODPADU
6
TERMÍNY SVOZU ODPADU
7
TERMÍNY SVOZU ODPADU
8
TERMÍNY SVOZU ODPADU
9
TERMÍNY SVOZU ODPADU
10
TERMÍNY SVOZU ODPADU
11
TERMÍNY SVOZU ODPADU
12
TERMÍNY SVOZU ODPADU
13
TERMÍNY SVOZU ODPADU
14
TERMÍNY SVOZU ODPADU
15
TERMÍNY SVOZU ODPADU
16
TERMÍNY SVOZU ODPADU
17
TERMÍNY SVOZU ODPADU
18
TERMÍNY SVOZU ODPADU
19
TERMÍNY SVOZU ODPADU
20
TERMÍNY SVOZU ODPADU
21
TERMÍNY SVOZU ODPADU
22
TERMÍNY SVOZU ODPADU
23
TERMÍNY SVOZU ODPADU
24
TERMÍNY SVOZU ODPADU
25
TERMÍNY SVOZU ODPADU
26
TERMÍNY SVOZU ODPADU
27
TERMÍNY SVOZU ODPADU
28
TERMÍNY SVOZU ODPADU
29
TERMÍNY SVOZU ODPADU
30
TERMÍNY SVOZU ODPADU
1
TERMÍNY SVOZU ODPADU
2
TERMÍNY SVOZU ODPADU
3
TERMÍNY SVOZU ODPADU
4
TERMÍNY SVOZU ODPADU
5
TERMÍNY SVOZU ODPADU
6
TERMÍNY SVOZU ODPADU
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 8.00 - 12.00 13.00 - 15.00
    Středa 8.00 - 12.00 14.00 - 17.00

     

  2. Telefonické podání+420 461 724 225
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@obecsadek.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Sádek, Sádek 150, 572 01 Polička.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v Sádku, Sádek 150, 572 01 Polička, v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 8.00 - 12.00 13.00 - 15.00 
Středa 8.00 - 12.00 15.00 - 18.00

 

Telefonické podání: +420 461 724 225
Poštou na adresu Obecní úřad, Sádek 150, 572 01 Polička
Elektronicky na e-mail: obec@obecsadek.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 7mwa5c4
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 200,00 Kč
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) 3,00 Kč 
paušál provozních nákladů (materiál, energie) Kč/ks
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře